دست یاری گر سمن ها در حفظ سلامت محیط زیست

مدیرکل دفتر مشارکتهای مردمی و مسئولیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست کشور از آموزش همگانی حفاظت از محیط زیست به عنوان برنامه ی ویژه ی دفتر مشارکت های مردمی این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، آقایی مدیرکل دفتر مشارکتهای مردمی و مسئولیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست کشور در نشستی که به صورت ویدئو کنفرانس با سمن های محیط زیست خراسان جنوبی برگزار شد ضمن قدردانی از کارمندان این سازمان در آموزش، صیانت و حفاظت از محیط زیست، از عدم ورود جدی به آموزش رسمی محیط زیست گلایه کرد.

او با بیان این نکته که آموزش زمانی تأثیرگذار خواهد بود که مستمر و مداوم باشد افزود: آموزش همگانی حفاظت از محیط زیست باید به عنوان برنامه ی ویژه ی دفتر مشارکت های مردمی در این سازمان مورد توجه قرار گیرد.

آقایی اظهار کرد: سمن ها همواره همراه و همکار این سازمان در آموزش محیط زیست هستند و اقدامات خوبی در سطح کشور در این حوزه صورت گرفته است وامید است این ارتباط تداوم داشته باشد تا محیط زیست جایگاه واقعی خود را پیدا کند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل دفتر مشارکتهای مردمی و مسئولیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست کشور با تاکید بر حضور نماینده ی سمن های محیط زیستی در کار گروه های تخصصی استان ها ادامه داد: درخواست ها و مطالبات سمن های خراسان جنوبی در دستور کار قرار گرفته و در خصوص پیگیری این مطالبات قول مساعد داد.

در این نسشت آنلاین نمایندگان تعدادی از سمن ها و تشکل های زیست محیطی استان ، موضوعاتی از قبیل تأکید بر آموزش های زیست محیطی ویژه مدیران و تصمیم سازان با توجه به الگو بودن رفتار آنها در جامعه ، رعایت کامل الزامات زیست محیطی در هنگام صدور مجوزها مانند صنایع آب بر در استان ، مشکل کم آبی در استانهای شرقی کشور ، وضعیت مدیریت پسماند در استان و ... را بیان کردند.

انتهای پیام/ ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.